Skip to main content

veelgestelde
vragen

Veelgestelde vragen
reserveren

Hoe werkt het reserveren van een taxi of bus?

Reserveren kan door een mail te sturen naar info@metenco.nl.  Binnen één werkdag ontvang je dan een offerte.

Is het mogelijk om een taxi of bus te huren zonder chauffeur?

Nee, het is bij ons niet mogelijk om een voertuig te huren zonder chauffeur. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden inclusief chauffeur? Neem dan vrijblijvend contact met ons op zodat wij kunnen kijken naar de beste oplossing.

Ben je als passagier verzekerd?

Als je reist met ons, in de bus of taxi, zijn alle passagiers verzekerd.

Veelgestelde vragen
betaling

Is het mogelijk om contant te betalen?

Nee, het is niet mogelijk om contant te betalen in de taxi of bus.

Is het mogelijk om met PIN te betalen?

In onze business taxi’s is het wel mogelijk om met PIN te betalen. Die kan van te voren aangevraagd worden.

Is het mogelijk om op rekening te betalen?

Nee, dat is niet mogelijk bij eenmalige bestellingen. Voor reguliere klanten bij de business taxi is dit wel mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden via +31 20 406 7444

Veelgestelde vragen
ritten

Hoe lang van te voren zijn jullie aanwezig op de ophaallocatie?

Wij zijn ongeveer een vijf minuten voor de aangegeven tijd aanwezig op de opgegeven ophaallocatie.

Wat gebeurt er bij eventuele vertraging?

Als de bus of taxi om wat voor reden dan ook vertraging oploopt wordt u direct geïnformeerd door de centrale op het opgegeven telefoonnummer.

Mogen kinderen meereizen?

Kinderen van alle leeftijden zijn toegestaan om mee te reizen in de bus. Voor de taxi is een kinderstoel noodzakelijk bij kinderen tot een lengte van 1.35 m. Wij beschikken over voldoende kinderzitjes. Dit kan aangegeven worden tijdens het bestellen van de rit in het opmerkingenveld.

Is eten en drinken in de bus toegestaan?

Nee dat is helaas niet toegestaan. Wij houden de bussen en taxi’s graag schoon voor jou en jouw medepassagiers.

Waar worden wij opgehaald op Schiphol?

Wij beschikken over een eigen balie in aankomsthal 4 op Schiphol. Vanuit hier kun je op de bus of taxi stappen.

Veelgestelde vragen
wagenpark

Vanaf hoeveel personen kan ik reserveren?

Het is mogelijk om vanaf 1 persoon bij ons te reserveren.

Beschikt de business taxi over extra service?

Ja, de business taxi’s beschikken over extra services zoals helpen met in- en uitladen van de koffers en deur openhouden. Op aanvraag is ook WIFI mogelijk in de auto of catering. Neem hiervoor contact op met +31 20 406 7444.

Veelgestelde vragen
algemeen

Wat is het KVK nummer en BTW nummer van Met en Co?

Wij zijn bij de KVK te Haarlem geregistreerd onder het nummer 34004911 en ons BTW nummer is NL 001617825 B.01.

Ik ben iets kwijt geraakt in de bus of taxi?

Neem contact op met +31 20 406 7444. Wij hebben op ons kantoor een plek waar wij alle gevonden voorwerpen bewaren.

Veelgestelde vragen
vacatures

Hebben jullie een chauffeursfunctie vrij?

Wij hebben regelmatig vacatures voor chauffeursfuncties. Bekijk de vacature pagina voor de huidige vacatures. Staat jouw vacature er niet tussen? Je mag altijd een open sollicitatie sturen naar sollicitaties@metenco.nl.

Hoe kan ik solliciteren?

Bekijk op de vacaturepagina de vacatures en solliciteer via het formulier onder de vacature.

Kan ik bij jullie een opleiding volgen tot chauffeur?

Wij beschikken niet over interne opleidingen. Wel kunnen we je helpen met zoeken naar een geschikte opleider.